رفع بوی بد چاه فاضلاب توالت دستشویی حمام منزل

Rate this post

دلیل بوی بد توالت و علت بوی بد چاه فاضلاب دستشویی و حمام چیست?چگونه بوی بد ساختمان را از بین ببریم.ن

نحوه از بین بردن بو به وسیله بوگیر توالت- آیا بوگیر توالت ، بوی بد را برای همیشه از بین می برد یا فقط آن را از مشام شما پنهان می کند?

دلیل اصلی بوی بد توالت ، حمام و دستشویی ، گازی موسوم به گاز سولفید هیدروژن یا گاز فاضلاب است.گاز فاضلاب از تجزیه مواد داخل فاضلاب به وجود می آید و کاملا سمی و قابل اشتعال است.

گاز فاضلاب در حالت عادی به وسیله لوله ای تحت عنوان لوله ونت که به چاه فاضلاب متصل است ، به پشت بام منازل فرستاده می شود تا از جمع شدن آن در فاضلاب جلوگیری شده و از خطرات آتی از جمله انفجار فاضلاب پیشیگیری شود.

ولی در موارد زیادی ، این گاز وارد توالت یا حمام شده و بوی بدی ایجاد می کند.حتی ممکن است این گاز وارد بخش های دیگر ساختمان شود و بوی بد فاضلاب تمام ساختمان را بگیرد.برای رفع این بوی بد توالت ابتدا باید منشا آن را پیدا کنید.ولی این کار گاها بسیار مشکل است.

پیشنهاد می کنیم برای از بین بردن و رفع بوی بد فاضلاب توالت ، دستشویی و حمام به افراد متخصص رجوع کنید.زیرا تجربه کافی برای این کار را دارند و در صورت پیدا کردن دلیل بوی بد فاضلاب ، کلیه امور تعمیر و بنایی را نیز انجام خواهند داد.(البته در صورت نیاز).نا گفته پیداست که بوگیرهای توالت گازهای فاضلاب را از بین نمی برند.فقط بوی بد را از مشام شما مخفی می کنند.این بوگیر ها با ایجاد بوهای دیگری در واقع مشام شما را فریب می دهند.

مرکز تعمیر تاسیسات ساختمانی ما با سالها تجربه در خدمت شماست.کافیست با شماره های تماس ما تماس حاصل فرمائید تا از مشاوره تلفنی و حضوری ما برخوردار شوید.

خدمات کلی ما عبارتند از:

رفع بوی بد توالت ناشی از مشکلات تاسیساتی ساختمان

رفع بوی بد چاه فاضلاب ناشی از مشکل ونت فاضلاب

رفع بوی بد حمام ناشی از مشکلات سیفون و خروجی هواکش

رفع بوی بد دستشویی و توالت فرنگی

رفع بوی بد توالت ، دستشویی حمام و فاضلاب هتل ها ، سازمان های دولتی و شرکت های خصوصی

رفع بوی نم و رطوبت ساختمان

رفع بوی بد توالت و دستشویی های عمومی سطح شهر بدون بازگشت و تضمینی

درباره نویسنده

لطفا برای ما بنویسید به دنبال چه می گردید ( یا سوال و نظر). پاسخ شما حتما به ایمیل یا شماره تلفن شما ارسال خواهد شد.